English version
Czech version
Slovak version
Bulgarian version

Yachats, nebo: venkovní milovníci ráji na pobřeží Oregon

Cestovat RSS Feed

Tam je něco o městě schovaný mezi horami a mořem. Často se cítí jako jedna dosáhl na druhý konec světa, když on nebo ona přijede na místo, jako je tato. Někteří dobře známé příklady jsou-Bar Harbor, Maine a Big Sur v Kalifornii. Byl jsem už v Bar Harbor a okolí Northeast Harbor, a opravdu, tato města mají zvláštní pocit na ně, s krásnými horami na jedné straně a jiskří na oceán other.While plánování začátkem léta výlet podél pobřeží Oregonu se můj přítel, jsem četl o městě s názvem Yachats. Vypadalo to, jako by to mohlo být další z těch míst, "kde se schází hory moře." cestopisy vše dal toto město vysoké známky, tak jsme se rozhodli, že bychom tam zůstat na první noc trip.My přítel a já odletěl do Portlandu v den, který představoval rekordní teplo. Venkovní teploměr v naše auto číst 99 stupňů, jak jsme odjeli na letiště. Jeli jsme směrem na západ a Tichomoří, a sledoval, jak se pokles teploty míry titulu, jak jsme se blížili k moři. Ve chvíli, kdy jsme dosáhli přímořské městečko Tillamook, teplota byla 49 stupňů-50-míra poklesu asi 70 kilometrů! jsme po pobřežní silnici přes některé z nejpozoruhodnějších zemí, které jsem kdy viděl. Moře komíny, mlha, strmé útesy, a vzdálené přímořské vesnice zapůjčil neodbytný pocit prostoru. Jeli jsme přes rušný města Newport, poslední město před Yachats. Sledovali jsme lesní silnici na chvíli déle, pak vstoupil Yachats. Rozhlédl jsem se a viděl pár obchodů se suvenýry, rybí restaurace, telefonní budky? a to bylo asi to. "To je ono?" Ptal jsem se můj přítel. Rozhodli jsme se řídit kousek dál, ale byl rychle v lese znovu. Obrátili jsme se kolem a přemýšlel, co by mohlo možná se kouzlu tohoto place.We nachází motel, že jsme měli zůstat na noc, a začal chápat, proč cestopisy běsnil o tomto místě. Přímo za motelu byla scéna, která včetně kolejových mlha přes rozbouřené moře Tichého oceánu, moře, komíny a malé útesy obklopující malá, písčitá pláž, a likvidační cestu, která vedla v obou směrech podél pobřeží. Z mého pokoje, jsem slyšel, vlny vlétlo do skály. Vůně moře bylo všude. Najednou jsem se nemohl dočkat, až uvidím zbytek Yachats.After jsme se usadili v, můj přítel a já se rozhodl vyzkoušet oceán cestu. Zdálo se, že hlavou směrem v centru města, která byla asi na míle daleko. Šli jsme po nějaké cesty, dýchání na čerstvém vzduchu a obdivoval domky podél útesů. Ale to bylo pozdě a byli jsme hlad, tak jsme se vydali zpět do motel a jel do town.There byla rustikální malý rybí restaurace v centru města, která měla úžasný výhled na Tichý. Zastavili jsme se tam na večeři a já jsem velmi uspokojující talíř fish and chips (Já bych musel následně fish and chips "na večeři každý večer na příští čtyři noci). Snědl jsem příliš mnoho, jako obvykle, ačkoli, a tak jsme se rozhodli odejít naše večeře před slunce zapadlo down.There opravdu není moc Jachty, ale rozhodně to mělo určité kouzlo, aby to. Šli jsme po městě, poznamenat, že došlo k snídani místo, což by se hodit na cestě ven. Brzy jsme přišli do přístavu, a vzal po pravé straně silnici, která se vinula podél pobřeží. Silnice byl sendvič obchod na jedné straně a vztek, vířící moře na straně druhé. Pokračovali jsme po silnici a brzy zjistil, že to vedlo k cestě zpět do motelu. My ustoupili do auta se záměry chůze do města, v morning.I 'Nejsem si jistý, jakou jsem kdy spala, stejně jako já, že noc v Yachats. Kombinace létání den předtím, tedy jízdy dlouhé vzdálenost samozřejmě pomohl. Ale víc než to, neustálé zvuky, vůně a pocit oceánu, necelých 100 ft pryč, prostupoval můj pokoj. V době, kdy jsem se probudil až ráno, aby se říci, že jsem cítil svěží by hlavní understatement.Our druhý den v Yachats byla mnohem slibnější, počasí-moudrý, zatímco ještě mlhavo, tam byly kousky modré oblohy nad, a to bylo trochu teplejší ven. Odjeli jsme do motelu, zamířil na cestu a vzal doleva směrem na town.The cesta se vinula směrem k městu, lišt a útesy kolem nepředvídatelný pláži domovů. Po asi půl míle, cesta skončila na cestě jsme byli na noc. Můj přítel a já pokračoval do města, když viděl poprvé, že Yachats byla obklopena horami. Bylo odlivu, takže se město přístavu, aby se více podobá obrovské, písčitá pláž, tak jsme šli dolů, a zašel tak daleko, jak jsme mohli před zasažením vody. Pohled zpět směrem k městu byl velmi pěkný, s horami a pláž se zdálo, že schází právě tam, kde města was.We odhlásil z motelu a levé Yachats, ale na cestě z města, co jsme viděli by mohl být nejefektnější část areálu, na místě zvaném Cape Perpetua. To bylo místo, kde se setkal hory OPRAVDU moře. Útesy téměř 1000 metrů vysoké svalil na skalnaté pobřeží, a několik cesty přes prostor. Strávili jsme dobrý časový zde ještě před cestou do naší další destinace. I když jsme viděli několik nezapomenutelných míst po zbytek cesty, Yachats ještě stojí v mé mysli pokaždé, když přemýšlet o coast.Copyright Oregon 2005, Travel Guide of America. All Rights Reserved.Marc je spisovatel, který pomáhal vytvářet Travel Guide of America, USA, cestovní průvodce, který se zaměřuje na zajímavých měst, a Vesnice, které jsou prázdninových destinací. Se můžete dozvědět více o Yachats na Yachats, Oregon stránku Travel Guide of America.

Článek Zdroj: Messaggiamo.Com

Translation by Google Translator

Related:

» Home Made Power Plant
» Singorama
» Criminal Check
» Home Made Energy

Webmaster si html kód
Přidejte tento článek do svých webových stránek se!

Webmaster Zašlete svůj článek
Ne nutná registrace! Vyplňte formulář a váš článek je v Messaggiamo.Com Adresář!

Add to Google RSS Feed See our mobile site See our desktop site Follow us on Twitter!

Odešlete vaše články na Messaggiamo.Com Adresář

Kategorie

Copyright 2006-2011 Messaggiamo.Com - Mapa stránek - Privacy - Webmaster předložit vaše články na Messaggiamo.Com Adresář [0.01]