English version
Bulgarian version

Na kole po řece

Cestovat RSS Feed

Moje řeka-rafting dobrodružství začalo na kole. Malého batůžku jsem měla na sobě provádí sekerou, viděl, některé kousky lana, jídlo, vodu, pytle na odpadky bivy pytel, klobouk a drobnosti. Je vážil méně než patnáct liber total.It byl koncem května, takže Id zůstat v teple v mé domácí bivy, bez spacáku. Bych mohl nosit klobouk, a nahromadí některé listy na spaní. Jestliže komárů byla špatná, tak bych používat svůj headnet, které jsem se naučil, by také pasti teplý vzduch kolem mé hlavy, mě drží teplejší. Měl jsem zápasy a lehčí, v případě, potřeboval jsem oheň v emergency.Thirty mil šlapání přinesli mě od mého domova v Traverse City, Michigan, dolů Backroads na Baxter most, na Manistee řece. To bylo téměř 10 hodin jsem tlačil kolo do lesa, a to po válcované, zvedl ho přes klády, až jsem byl mile proti proudu. Rozhlédl se stromy, jsem věděl, že tohle je místo pro start říční rafting část trip.Sometimes Adventure znamená spoustu WorkThe první strom byla největší, a málem jsem nemohl přetáhnout deset-noha profilů na řece po řezání jim. Oni byli perfektní, nicméně. Mrtvé, suché-prohnily Poplar byla vždycky dobrá, protože to bylo jako pěnový polystyren uvnitř. Je snadné střih a dobře plaval. White Cedar je nejlepší kvalitu, ale to bylo obtížnější najít, a k cut.When jsem vytáhl dost přihlásí k řece, jsem se dostal do vody a vytáhl první dva kusy za mnou. I svázané dohromady, pak vázány dvě dlouhé tenké tyče kolmo k nim u jednoho konce. jiné záznamy byly vedeny, jeden po druhém, v rámci těchto dvou kolejích, a navazují na place.By brzy odpoledne jsem byla hotová. S poslední kus provazu, jsem vázaný vor na břeh. I cut dobrý rafting pólu k guide me. Byl jsem ready.Tom Sawyer DayMy první říční rafting dobrodružství se podílí čtyři z nás. I inzerované to moji přátelé jako dobrodružství-katastrofa, ujistěte se, že si je vlhké a studené. Tři vzal návnadu. Kromě svačiny a vody, my trvalo jen sekerka, malá pila, a bez ohledu na kousky lana bychom mohli najít. To vše zapadá do malého backpack.We zaparkovaná v blízkosti řeky a prochodil stezce proti proudu, až jsme byli několik mil od auta. Plán byl na stavět vor, pouze pomocí mrtvých stromů a naše zbytky lana. Bychom se pak dostanete na to a rafting zpět car.It byl nazván "Tom Sawyer Day", a stal se velmi očekávanou událostí mezi někdy-měnící se skupinou účastníků. Protože to bylo ve stejné části, zábavy a nebezpečné, jsme se obvykle dovézt pivo. Dokonce i za střízliva, to byl dost problém, aby-tisíc liber hromadu kulatiny, se čtyřmi lidmi na to, ze bude-li to chtěl jít. V případě, že chce jít nutně zapojeni bolesti a studenou vodou, ale s každou cestu se mi podařilo naučit trochu. Někdy dokonce jsme zůstali dry.Sometimes Adventure způsobilo MathThe první výlet, Roland a já byly řezání a odvoz kulatiny k řece, zatímco Cathy a Leslie hotdogs vařené nad ohněm. Začali jsme dělat geometrii na kus birchbark, snaží se přijít na to, jak bylo zapotřebí mnoha protokolů, umožňující nečestnost uvedl žen váhy. "Cedar váží 37 liber na kubickou stopu," řekl jsem Roland ", takže nosnosti kolem 27 liber, vzhledem k tomu, že voda je 64 liber na kubickou stopu." Dívky smáli mě. "Objem válcového objektu je pí krát poloměr na druhou, měří délku, ne?" Roland souhlasil. Jsme se započítává protokolů a začal stavět vor. Když skončila, měli jsme plovoucí hromadu starých shnilých logy a dva vyděšené women.Sometimes Adventure Zahrnuje Getting WetLeslie a Cathy se posadil na pařez uprostřed voru. Roland a já jsem stál s našimi póly, připraveni odrazit na březích řeky a převislými stromy. Udělali jsme to úspěšně alespoň patnáct minutes.Then, při nízké horizontální strom odmítl přestěhovat, Roland tlačil nás všechny pryč, aby získali zpět svou rovnováhu. Jsme se rychle vzdal se snaží najít dna řeky, a poté, co plaval vor. Naprašování a nadával na Roland, tři z nás vylezl zpátky on.This rafting první výlet byl na konci dubna, kdy voda je stále jako led. Slunce ohřívá nás, ale naše nohy byly téměř vždy ve vodě. To bylo dost špatné, že vor neměl plavat velmi vysoko nad vodou, ale pak se to začalo měnit tvar před našima očima a pod nohama. "Je to náměstí. No počkej! Je to parallelagram ... Teď je to opět náměstí. "Dívky rozhodly, že tam bylo příliš mnoho geometrie rafting na řece, a tak o několik minut později necháme vor drift blízko pobřeží, kde vystoupila v mělkých water.The voda, však nebyl povrchní. Jakmile dívky znovu objevily, a vylezl písčitá břehu řeky, jsme mávala na rozloučenou. Stezka je vzal a od řeky na jejich cestě k car.The příště Viděl jsem je, Leslie byla pěší turistika v mokré podprsenku a kalhotky. Tato část dobrodružný příběh byl rozhodující pro nábor dalších mladých mužů v budoucnosti. Stezka šel do lesa znovu a holky neviděli nás třicet minutes.Sometimes Adventure RunningActually způsobilo, viděli první vor, klidně plovoucí po řece sám. Brzy viděli Roland a já, podél protější straně, se snaží dohnat. To bylo kvůli stromu, který napřáhl z banky, nízká water.We nemohli vyhnout, přestože máme výborné rafting dovednosti, ale my jsme mysleli, že jsme skákali přes to, jak prošel pod vor. Zdálo se, že rozumný plán, v té době. Zdálo se to rozumné, když Roland tlačila mou tvář do Sicks ve stromu při výstupu na mě dostat do shore.The vor šel, ne všiml naší nepřítomnosti. Najeli jsme přes bažiny a lesy a předstírala, že to bylo součástí plánu, kdy dívky nás viděl. Vor se přiblížili k břehu právě když jsme se dostali až k ní. Máme na to skočil, a byli jsme zpět v kontrole. Více nebo méně. "Jak se dostaneme pryč?" Roland zeptal se, když jsme byli u auta. Rozhodli jsme se, že jsme prostě měli dostat blízko k pobřeží a skákat. Zdálo se to jako dobrý nápad. Roland byl stále visí nad řekou od stromu, když jsem začal do velkého kopce auto. Tom Sawyer dny šel trochu hladší po tomto prvním one.Sometimes Adventure zahrnuje bytí Špičaté AtAfter šlapání třicet mil a odvoz kulatiny hodiny, byl jsem unavený, ale spokojený. Bylo to to nejlepší raft dosud, a byl jsem brzo, rafting na řece, pod most Baxter, a do National Forest. Všiml jsem si okamžitě uvědomil, že tyto vory plovák lepší pouze s jednou osobou na nich. Tam byla jen jedna malá skupina domů složit před dlouho neobývané úsek. Moje kolo stál hrdě uprostřed voru, vázaný na místě, s batohem na řídítka. První chlápek na mě řval ahoj, a upozornil mě na svou ženu. Druhý nevěděl, co na to říct. Manistee není dobře-cestoval řeky, zvláště ne cyklistům. O několik minut později jsem byl kolem domů. Za dalším ohybem, whitetail jelen mě uviděl a couvl prostřednictvím cattails.I vznášel na několik hodin. Zřejmě moje předchozí zkušenost byla říční rafting vyplácí, protože se mi podařilo přijít stromy, skály, březích a zůstat suchý. Byl jsem dokonce schopen se posadit a nasákly slunce za minutu nebo dvě najednou. To bylo vždy přerušeno, samozřejmě nutností vyskočit a využít pól, aby se zabránilo something.In večer, jsem se zastavil, demontované vor, a začal tlačit na kole lesem. Míle později jsem našel cestu, a začal šlapat. Kilometr po které jsem potkal dva lidi na dva-dráha, se tam kamion. Led-Točené pivo, které mi dali z nich okamžitě přátelé, tak jsem řekl je, že ne, nebyl jsem ven na kole. Byl jsem říční rafting. Pak si nebyli jisti, že chtějí nového přítele, a tak jsem cestoval on.Sixty kilometrů na kole, kilometry tlačit na kole lesem, tři hodiny log-tahání, a pět hodin v raftingu, vše v jeden den, vypadal jako úctyhodný cíl, a tak jsem se rozhodl právě hlava pro domácí. A komáři byli horší, než jsem si anticipated.Sometime po setmění jsem házel na příjezdovou cestu, klesl na kole, a narazil do domu. Vzal jsem si sprchu a vzala telefon. Bylo na čase jít dancing.Steve Gillman byl pěší turistika, cykloturistika, plovoucí a dobrodružství obecně po celá desetiletí. Pro více jeho

Článek Zdroj: Messaggiamo.Com

Translation by Google Translator

Related:

» Home Made Power Plant
» Singorama
» Criminal Check
» Home Made Energy

Webmaster si html kód
Přidejte tento článek do svých webových stránek se!

Webmaster Zašlete svůj článek
Ne nutná registrace! Vyplňte formulář a váš článek je v Messaggiamo.Com Adresář!

Add to Google RSS Feed See our mobile site See our desktop site Follow us on Twitter!

Odešlete vaše články na Messaggiamo.Com Adresář

Kategorie

Copyright 2006-2011 Messaggiamo.Com - Mapa stránek - Privacy - Webmaster předložit vaše články na Messaggiamo.Com Adresář [0.01]