English version
Czech version
Slovak version
Bulgarian version

Comal divoké vodě nebo více modrá zelená

Cestovat RSS Feed

Bílá Voda na Comal řeka v centrální Texas je více než z ráje toobers raftu či kajaku v říši snů, ale pro zábavu a relaxaci rodinné dobrodružství Velmi doporučuji výlet. Podruhé v Poslední dva roky mé rodiny a já jsem strávil několik dní podílí zábavy, voda a slunce v okolí New Braunfels, Texas Comal a Guadalupe řek. První den bylo vynaloženo na Comal plovoucí jemně líné 72 stupeň vody z Prince Solms parku Rockin R uzavřít. Vždycky jsem si pronajal trubek z Rockin R tak dlouho, jak si vzpomínám Rockin R tvrdí, že byla založena v roce 1979, takže možná to poprvé, kdy jsem šel do Camp Warneke to nebylo jen Rockin R, ale zdá se, zda to bylo na stejném rohu. Ačkoli Camp Warneke již není, znamení podél řeky stále poukazují na jednodušší době, kdy multi-milion dolar vodní parky neměl dominovat krajina Nového Braunfels.Rockin R dělá skvělou práci, pendluje okolo obrovské kvality toobers ve starém letišti půjčovny raketoplánů, které mají relaxační pivní namočený plavení Comal. Trubky mohou být pronajaty s nebo bez dna a nezapomeňte si chladič float. Naše kompletní přišel s pěknou vlajku Texasu namaloval na přední straně našeho cooler.Our první den na Comal byl později hlasoval jako čeleď oblíbené. Relaxační float, která začala těsně nad Prince park Solms Landa v parku uváděl čtyři cesty přes metro sranda pro mého syna a já Teprve třetí cesta po které jsem si všiml, že Park byl uzavřen a nebyly zjištěny žádné příznaky zasahující všude. Pozor! Na cestě tam zbytek rodiny konečně vzdoroval slabý déšť s čekal všechny hrom, osvětlení a většina z prudkého deště pod velké duby na březích Comal Landa v parku. Abych řekl pravdu, byl jsem víc než trochu obavy o tomto víkendu pracovní den jako rozptýlené thundershowers za námi celou dovolenou. Říká se, že osvětlení Nikdy udeří dvakrát, ale nebyl jsem v náladě pokoušet osud, jak jsem byl šokován tím, osvětlení přepětí minulý týden pracovat na počítači s rukou položenou na myši. Moje pinky nikdy nemusí být stejné again.Our první výlet s celou rodinou se Comal byl jako klasické. Vzrušující start a hladký, relaxační povrch. Městská Comal řeky je 2,5 mil na délku a je jedním z největších pramenů v Texasu s 8 miliony galonů vody protéká každou hodinu. Voda je čistý, jasný a chladný, a neustále 72 stupňů. Klidné chladné vody Comal Landa v parku jsou vytvořeny malé přehrady na právo, které je mírné adrenalin přehrady S tvarované přeliv s názvem Princ Solms Park Tube Chute.After mírné dobrodružství trubice skluz na začátku jsme měli neuvěřitelný den na vodě, vzhledem k tomu, že jsme měli jen dvě piv v chladnější. Taktickou chybu dané případy piva, které toobers konzumovat v průběhu daného dne, Comal řece v Texasu. Na straně upozornit na pivo Rockin R byl, řekněme, jako cenu kus překližky na Floridě tomto období hurikánů na černém market.At konec naší cesty, Rockin R výlučné výstupu byla, kde byli naši posádku a toobs milostivě zvedl z vody zaměstnanci R Rockin. U nahoře na schodech našeho Rockin R výletní ředitel požádal o našich budoucích záměrech plavat na řece. R Rockin bude vzdálenost od vás cílovou čárou na start z úsvit do západu slunce. Rodina se rozhodla mít další přejít na řeku po obědě. Trubicemi naložené v přívěsu naše staré auto, raketoplány vinylové krytí sedadel sloužil jako naše poslední místo odpočinku. Několik tatínky s vodními pistolemi za předpokladu, že postřik zábava nevinných bikiny oděné ženy z okna autobusu, jak jsme si cestu zpět do R Rockin obchodě na Liberty Street. Gang rozhodla o místo Pata pro některé staré módy hamburgery a ledový čaj z zedník sklenice jako oběd de jour. Po splnění jídlo a skvělé služby našim pouze v souladu se neměli venkovní kompletní servis palubu, jsme zamířili do rohu skladu vyzvednout nějaké rozumné ceny občerstvení. S plně zásobené expedice jsme se raketoplán zpět do našeho výchozího bodu v parku Landa. Tentokrát jsme se všichni osvěžující ponořit do chladné vody Comal rychle a rafted pro sestup dolů trubku chute.Our posledním výletě do trubice skluz zíral stejný jako poslední, ale moje deset rok-stará dcera, která byla vázána pryč s babičkou vytrhl a chytli ve vířivé akci hned za přehradou. Nemohla vrátit se přes hlavní odliv přepad, a nemohla chytit vysoká zeď bance vrátit se po schodech hned za přehradou. Udělala několik pokusů těsně pod un Park Rangers-pozorným očím, než jsem se zařval a pokynul jí zůstat, aby v ní trubici. Jsem brouzdal zpět proti proudu na protějším břehu a ponořila se do hlavního proudu trubky padáku, který mě poslal prudký přes řeku na nepřátelské pobřeží. Jak jsem blížil k vysoké betonové nábřeží, jsem skočil a chytil zdi jen aby byl rychle smýt tím, příliv hlíz a nárůst vody před nimi. Snaží se udržet hlavu nad vodou Mám velmi pěkné shin vyrážka z ostré betonové zdi základy, jak jsem chytil za zábradlí schodiště a můj druhý pokus dostat se na rychlé proudy. Konečně se našel nový respekt k zkrotit vody Comal jsem šel nahoru stream na protějším břehu na pomoc svou dceru. Poradit s dbal jsem byla odpočívá u zdi v škeble oblasti, kde horní stěna byla právě mimo její dosah. , Kterým se stanoví ji podal mi ji a já trubka vytáhl ji z vody na krátký výlet na chodníku zpátky po proudu. Jak jsem se loudal, docela vyčerpaný, kolem Park Rangers dal jsem jim tázavý pohled jako by říkal, "kde sakra, kde jste." Zbytek plováku navazujícím jsem byl ohromen blbě ze skoku do tryskající soutoku přehrady přepad, jak jsem konzumoval osvěžující mexické import. Děti jsou děti, můj syn a já jsem na naší straně stojící na našich trubek v klidnější a hlubší části Comal jako naše myšlenky se otočil směrem k naší další dobrodružství v Texasu Lyžařský Ranch.What očekávat: Když jdete na trubku skluz, na Comal očekávají, jízda má být rychlé, měli byste si vodu nosit boty nebo sandály rafting na ochranu nohou od betonu a nerovném dně řeky - kameny a kroky jsou zahrnuty v řasách a jsou kluzké. Můžete procházet trubice padák jako tolikrát, kolikrát chcete a s trubkou konfekcí raketoplánu float Comal několikrát za den. Trubka skluz není vhodný pro slabé plavce nebo děti do 6 let. Zbytek 2,5 mil řece je čistá rodinné zábavy. Dav je možné načíst a bláznivá v době, včetně těch, pití piva bong studentů vysoké školy na mělčině na dlouhou cestu. A tak se určitě odvrátit oči, když některé pití piva mladá dáma by měla blikat jásající davy. Budete se vznášel svěží zahradách a městských parků ve městě New Braunfels, takže pokud budete potřebovat k ukončení řeky z jakéhokoli důvodu ujistěte se, že nejsou zasahující jako vlastníků pozemků jsou nejsou tolerantní v důsledku výše uvedených davy pití piva. Výlet je definitivní, musí dělat, pokud se v centrálním Texasu v srpnu. Na straně nahoru, to není Schlitterbahn, to je to, co inspirovalo Schlitterbahn. My 14 letý syn poté, co den na oblíbenou americkou vodní park (jsme čekali ve frontě na Masterblaster za 1:43 minut začíná v 10:26 a šli jsme jezdit v 12:11) a dne Guadalupe vyslovoval Comal jeho favorite.For více informací o cestování rodinné dobrodružství návštěvě www.advenquest.comWebsite: http://www.advenquest.comBJ Baker je vášnivým venkovní nadšence, kteří v současné době žije v Woodlands, Texas. Jako dítěti, BJ cestoval po světě se svou rodinou na výlety na Dálný východ, včetně Japonska, Číny, Bangkoku a dalších částech jihovýchodní Asie, stejně jako Kanadě, Evropě, Karibiku a Latinské Ameriky. Old fashion naložit Buick výlety po většinu USA a časté cesty na západ až k Skalnaté hory na výlety sněhu lyžování opustil nesmazatelný dojem na BJ. Stále brázdí svět a vštípil s láskou k cestování a dobrodružství, dnes BJ je vlastníkem několika dobrodružné a cestovatelské weby. http://www.placestosleep.com, http://www.vacationresorttravel.com, http://www.advenquest.com a http://www.snow-skiing.com.

Článek Zdroj: Messaggiamo.Com

Translation by Google Translator

Related:

» Home Made Power Plant
» Singorama
» Criminal Check
» Home Made Energy

Webmaster si html kód
Přidejte tento článek do svých webových stránek se!

Webmaster Zašlete svůj článek
Ne nutná registrace! Vyplňte formulář a váš článek je v Messaggiamo.Com Adresář!

Add to Google RSS Feed See our mobile site See our desktop site Follow us on Twitter!

Odešlete vaše články na Messaggiamo.Com Adresář

Kategorie

Copyright 2006-2011 Messaggiamo.Com - Mapa stránek - Privacy - Webmaster předložit vaše články na Messaggiamo.Com Adresář [0.01]