English version
Czech version
Slovak version
Bulgarian version

Rybaření alaska: Alaskan sampler část i desku ...

Rybaření RSS Feed

Právě jsem se nedávno vrátil z mé první plavby na Alaska.If jste někdy snili o míří do poslední hranice, ale neustále ho dát pryč, protože z tohoto důvodu, nebo že --- STOP uvedení OFF! Já sám, našel důvod důvodem k odkladu poté, co jeden z mých "výlet snů", až jsem už nemohl vydržet déle. "Sakra časovým omezením a nahrát do karet Visa chlapci - byli Headin 'na Aljašku!" Co jsem čekal byl : 'vy by tu byl v sedmdesátých letech ', "třel out" rybolov destinaci - ale to, co jsem našel to místo nemohu dočkat, až se vrátí to.The-Kenai poloostrov, který se mnoho rybářů je místo, které je nadměrně, a do snadno dostupné-bylo mi fajn. Jedenáct různých druhů ryb, od čtrnácti palcový Lipan na sedmdesát liber černý zjistil, že to tak na můj rybářský prut, a vzhledem k tomu jsem měl pouze jeden týden na ryby na Aljašce, I bych, že jediný způsob, jak bych mohl mít zkušenosti ... více ryb by bylo, aby aljašské sampler desku na Red Lobster! Každý den se zdálo být lepší a better.Lets podívejte se na moje osobní Aljašský Sampler Plate .... Začali jsme s pěknou tři míle túru kompletní s plovákem tube "náhrdelník" a na blistru přimět brodící boty s Fuller jezer. Byli jsme po lipan, který by sloužil jako hezký malý předkrm ze čtrnácti palec "tanečníky" na našich pěti tyče hmotnosti létat. Tři míle výlet by také pomohlo, aby se trochu "škrob" se mi příliš žlázy-stimulovat k rybolovu, který byl "oteklá" s očekáváním plněné ryby waters.Evidently, že nevěří v serpentinách na Aljašce, protože stezka zdálo se jít rovně nahoru, a když jsme dorazili na konci stezky-pot mi vymizelo z košili mě zajímalo, proč jsem ještě neobtěžoval, aby bahňáků! Když jsme dojeli k jezeru, malé jezírko pět akrů, byl zahalen v mlze a já se mohl jen věřit, že Clayton-našeho kamaráda, pseudo-průvodce, a na částečný úvazek, horská koza-vedl nás pět akrů jezera, od té doby jste mohli vidět jen asi dvacet pět yardů před you.Nonetheless byly vyplněny trubky a vyrazili jsme do mlhy jako přízrak mizí lodě do velkého unknown.It by bylo dobré, byly zahájení trans-Atlantik cestu za vše, co jsem znal, protože jakmile Clayton pádloval třicet yardů ven - Greg a já jsme byli na vlastní jen s příležitostnou splash zahnutý Lipan podhorní se chovat jako maják se zvukem way.Eventually náš průvodce po kope kolem mého plovoucí trubice pro půl hodiny, jsem našel pěkný dvanáct palců Lipan. Pak další a další ..., až jsem chichotala šťastně jako posedlý Lipan tančili kolem mě. Můj "chichotání v mlze" přilákala Greg a Clayton a po dvacet či třicet ryb, jsme se rozhodli odejít Fuller jezera. Díky bohu, Clayton a Greg věděl, jak se dostat zpět do výchozího bodu na jezeře, jinak bych ještě mohou být až na Fuller Lake, žijící na lipan sushi.I nikdy skutečně vidět, že jezero-a doufám, že to nebyl abirition - protože jsem jistý, že zábava! Fuller jezero bylo perfektní zahřát, tak říkajíc , a po krátkém zbytek v Camp Yuppie Fisher, byli jsme připraveni na malou "nerka Swinging". A teď, než si myslíte, že je to nějaký perverzní Aljašský muž-žena-ryba-obyvatelé domu - trois, nebo v poslední zimního slunovratu-blues busta taneční horečka, chápeme, že nerka Swing je technika chytání nerka Losos na fly.Or-snagging jim do úst-jak místních průvodců rád odkázal na poměrně unikátní technologie využívání létat, 3 / 8 oz hmotnosti a nervózní "rameno škubnutí"! Boy - určitě úlovky lotta fish.Keep na mysli, na Aljašce - snagging Losos kdekoli před gill desky je považován za spravedlivý zahnutý ryby - a než se dostanete na vašem purista naparovat - rovněž domnívají, že více než milion a jeden-polovina nerka vrátí na Kenai pouze v tomto roce! Viva la nerka Swing! Stejně jako většina z lososa, nerka opravdu nemá zájem v jídle, když to udeří řeka, takže jediný způsob, jak opravdu chytit je unášena tam něco do úst. (I když můj přítel mi říká, že později potěr budou zlobit a hit cokoliv.) Jediná nevýhoda byla nepřetržitý boj o šest až desetlibry ryby na letu tyče, což není mnoho negativního pokud jsem concerned.We také vydali všichni ale tři z lososa, a oni nebyli sportovní jasně červenou barvu yet.I by odešlo rybolov a nyní byl spokojen s cesty, ale byli jsme jen na to, started.The další den byl jedním z nejlepších a nejvíce podceňovaný-výlety-na horní peninsula.The Kenai Kenai pro trout.Allen, první rok Alaskan rybářského průvodce a syn Clayton, že to bude náš průvodce, který day.The první věc, kterou jsem si všiml asi Allen, že byl chodí s lakem na nehty. Bylo to večer před naší cesty a Allen vklouzla do "průvodci ryby chatě", kde se vážou mouchy a připravena jejich zařízení pro následující dny plováky a výlety. Fakt, že Allen nesl láhev Revlon "creamsicle zabalená" teflonem potažená "na nehty zlepšení "nemusí mít obavy, aby vás - ale vše, co jsem mohl myslet, bylo, že to musí být těžké je prvním rokem průvodce na Aljašce! jsem už slyšel termín" fish-bitch "bandied o průvodce v kruzích, a myslela Nejhorší pro chudé Allen.If se objevil v Stilletto podpatcích a řasenka v dopoledních hodinách - jsem byl venku! Moje zvědavost dostal to nejlepší ze mě a já jsem vzal do vrcholu ryby chýše (OK-takže jsem magore!) a byl releaved vidět Allen obraz "fishbeads" s laky na nehty. Ve skutečnosti byla celá lavička pokrytá různých odstínů a barev volby-a každý má své vlastní průvodce osobní favorit stínu, které slouží k svést FISH! Páni, Jaká úleva! Brzy ráno nás našli na horní Kenai, plovoucí v 20 nohy Willie Drift čluny (Made tady v mém rodném městě.) se čtyřmi rybáři, a Allen u kormidla. Ověřil jsem se Allens nehty-jen se zda-a cítil pohodlně, že korálky byly jediné, co je malovaný! Fishbeads mají simulovat jeden z lososa vejce plovoucí po proudu, a lak na nehty jim dává "mléčný" look-stejně jako v reálném vejce vypadat, protože vznášet downstream.We dal v ruské nad řekou, a plán byl k posunu dolů "Canyon" celou cestu až do Skilak jezero. Myslím, že teorie je, že velký pstruh v Skilak vidět Losos okruhu přes jezero, a za nimi jako děti řídit náklaďák zmrzliny v létě. Ať už je důvod-tam jsou některé velké Rainbows a Dolly Vardens v řece. Přestože jsme mohli použít několik různých metod-použili jsme jediné vejce na sedm tyče hmotnosti létat, a to netrvalo dlouho a všichni jsme byli lov 20-in-pstruh nebo lepší. Nikdo z nás chytil některý z "mýtické" 36 palců příšery, ale všichni kvalitě ulovených ryb - a spoustu vyložených them.Greg pěkný 25 cm duha a já jsem přistála krásný 24 palců Dolly.The kaňonu byla vysoka, a přestože jsme se neujal tolik ryb, jak jsme měli ulovené v dopoledních hodinách , ryby byly kvalitní. Samozřejmě, skutečné vzrušení přišlo, když jsme byly falešné zpoplatněn (pokud se tomu dá říkat falešné), kterou velká svině medvěd hnědý (viz Grizzly), který byl chránit její mládě. To vše se stalo, když jsem měl pěkný 23 duhové na palec. (viz hnědé skvrny v bahňáků!), jsme také každý chytil několik nerka, jak jsme si přestávku od rybolov pstruhů a udělal několik dalších "kývání". Ve skutečnosti, Greg lov tolik nerka-i s jeho letu -zařízení, které jsme začali mu říkat "nerka Greg"! Také vyčinil mu, že dělení na náš pstruh čas, vše mu trvalo více než pět minut, aby jeho země ryby! Výlet skončil motorismus přes Skilak jezero-což je "široká místě v cestě" na řece Kenai. Skilak, spolu s jezerem Kenai přispěje k řece Kenai, co to je - neuvěřitelné fishery.The cesty bylo vše chyť a pusť - takže když jsme se vrátili do "Camp Yuppie Fisher "Jediné, co jsme měli vzít s sebou nese byl náš příběh a veškeré hygienické vypadnout z experience.So, pokud si ponecháte skóre-to je differnet čtyři druhy ryb, za dva dny! Tato cesta skončila Allens ' pracovní týden, a jako každý přepracovaní - nedostatečně průvodce, začal "dny" ... jde o rybolovu! Všichni jsme šli do potoka, Křemen, že večer a lovili více BIG Dolly Vardens na malé tření přítok Horní Kenai. Byl jsem rybářské novou techniku-zvané "obsazení a ohlédnout se přes rameno", které jsem právě vyvíjela od objevuje medvěd hnědý stopy v písku baru jsem byl lov. Po tomto setkání ráno, Byl jsem šťastný jít dále po proudu a nechal všechny medvědy v blízkosti tohoto písku se tam bar pro napájení a krmení díry. Clayton také zmínil, že viděl nějaké stopy vlka, který začínal se cítím jako bufet položku "všechno, co můžeš jíst" Wildlife Diner.At tomto ohledu je třeba něco říci o slavný "dlouhých dnech" Alaskan léta. Dokonce v polovině srpna letní dny jsou ještě velmi dlouho s tmavými nepřijde až po 10.00 pm-tak to není neobvyklé, že ryby až do setmění. To dává mnoho červené oči rybářů a průvodců, a může mít něco do činění s "mrzoutství" některých zanedbaných spánku rybáři - a nekonečný řetězec espressa stojí, že jste skoro mohl skočit ze střechy na střechu a nikdy dotknout země v Alaska.That může být trochou nadsázky - ale existuje mnoho espressa stands.Day tři na Alaskan sampler, nezbytné řídit a další krátké polo-hike.I mohl říct, kde-ale pak jsem musel poslat do Afghánistánu a na místě se v podzemním tunelu, kde byste nikdy nenajde ani vidět again.It bylo zvláštní místo, a ve skutečnosti může být přišel na to, pokud si nějaký výzkum, ale měli jsme celé místo pro sebe, a já nejsem zcela připraven vzdát se jméno tohoto "útočiště"! jsme likvidace pás hluboko v slaná voda, která loví Pink Salmon - láskou jen "humpys" na Aljašce. Můžete rychle pochopit, kde se dostanou poté, co viděl jeho přezdívka "quasimodo" hrb "(mluvíme o azyl), boule, které z jejich zpět, protože sami připravené pro tření běhu do potoků a rivers.I 'nejsem úplně jistý, proč si všichni groteskní takhle - já jsem jen rád, že naše tření rituály nevedou tak samozřejmá zobrazení transformace! Tento den byl opravdu slané muškařské sen. Sedm hmotnost tyče, a podívejte se chytře s názvem "Pink Floyd", které by vám tip, jaké barvy to bylo, a ryby, jako je kabel naskládány do dřeva čeká na hlavu, jak vystupuje ze slané vody do sladké vody. Jste mohli vidět vystupující žebra se z vody a je to nejbližší věc k "bonefishing", které jsem kdy done.Moving do "stáda" a odlévání se o čtyřicet až padesát ft, pak se pozvolna se svléká zpět by výnos ryb po ryb po ryby .... až jsme byli skutečně vyčerpaná zavěšování a přistání "humpys". A tyto fellars by se podívejte! Pak "humpys" by se pohybovat a chcete sledovat jejich dorsals dokud jste odlévání do skupiny again.There byly více Pinks pak "kompars" v remaku Ben Hur! Četné časy všichni tři z nás (Greg, Clayton a já) by "třílůžkové" on a doslova jsme přestat, protože naše ruce byly stále bolesti! Bummer.We měl dokonce vlastní "Pink Floyd" parodie do konce roku, jak jsme zpívali: "všechno ve všem .. je to prostě .. Dalším ryby na prut ... " to se to dělat ..... Na naší cestou z mořské Muškaření nirvana, jsme se zastavili pro zobrazení Pinks a keta, že už se do sladké vody a začali pohřbívat vejce. Dokonce jsme si všiml nevyzpytatelný nerka, který vypadal asi tak z místa jako "Jay-Z" ventilátor na "Yanni" koncert. Doufal jsem, že alespoň jeden více nevyzpytatelný nerka opačného pohlaví, by se potulovat se, že proud, jinak velký okamžik v této existence Salmons se chystal jít unfulfilled.We zamířil zpět na "Camp Yuppie Fisher" a rozhodla se vzít večer pryč od fishing.Instead jsme putoval do Russian River Falls, kde jsme sledovali další "rybářem" lov ryb ve více mateřských Aljašský způsobem. Vlastně to bylo "fisherwomen" a ona by prostě plavat tam a zpět na uchopení pádů z nerka jako informovaný spotřebitel, na místních ryb market.Finally výběru svého "úlovku o 'den" tím, že pohřbí hlavu do vody a vytáhl pěkný "úlovek" o zuby. Pak by jen sedět a jíst ji jako obří úlovek sushi popsicle, hodil ji stranou polovina jíst, zatímco ostražitý racka a čekal jako hladový autobus Chlapec chystal přepadnout nějaké leftovers.This době, kdy jsme prohlížení medvěd hnědý z bezpečné vzdálenosti nad přehlédnout a ani opravdu cítit žádné nebezpečí, protože losos zřejmě lépe chutnají, než Sal-MAN.I myslíte? Takže den tři výsledky - pět různých druhů ryb, ponesou tři různé zkušenosti, a tři bolest v bedrech! Konec části 1A.J. Klott Autor, spisovatel rybolovu humor a "Fly Tack" podomní obchodník. AJ píše o lidech,

Článek Zdroj: Messaggiamo.Com

Translation by Google Translator

Related:

» Water Car Pro
» Muscle Gaining Secrets
» Winning Lotto Strategies
» Auctions PASS

Webmaster si html kód
Přidejte tento článek do svých webových stránek se!

Webmaster Zašlete svůj článek
Ne nutná registrace! Vyplňte formulář a váš článek je v Messaggiamo.Com Adresář!

Add to Google RSS Feed See our mobile site See our desktop site Follow us on Twitter!

Odešlete vaše články na Messaggiamo.Com Adresář

Kategorie

Copyright 2006-2011 Messaggiamo.Com - Mapa stránek - Privacy - Webmaster předložit vaše články na Messaggiamo.Com Adresář [0.01]