English version
Bulgarian version

Sledovat vaše vášeň

Atrakce RSS Feed

Klíčem k úspěšnému životu spočívá v následujícím své vášně. Pokud tak učiníte Universe reakcí dynamickým způsobem. To může nastat pouze tehdy, když je jeden plně zapojen. Jsme učil od času jsme mladý praktické pečlivě zvážit, proč a jak se věci. Toto, mí přátelé, je ztráta drahocenného času. Klíč ke každému z našich osudů, spočívá v uznání naší nejhlubší vášně a stává plně zapojen do jim. Dávat žádná myšlenka, jak by mohly být realizován Vesmír je daleko více schopen v tomto ohledu pak bychom mohli vůbec doufat, že bude. Jen tak si nemyslím, že mluvím přes můj klobouk budu vám hvězdný příklad ilustruje, že přesně to, co mluvím. Tento příběh je pravda, od začátku až do end.I nějaké přátele, kteří mají domov na ostrově v Kanadě. Snažili se za třicet let, aby mě tam jít a pro třicet roků jsem zmařil jejich úsilí. Po třiceti letech jsem prostě nemohl popřít jejich důvody jakékoli, a už jsem souhlasil, že pojede. Chcete říct, že jsem se zamiloval do místa jednoduše nepopisuje hloubku mou vášní. To byla opravdu jako návrat domů. Když jsem odjížděl, že ostrov o dva týdny později jsem věděl, že se musím vrátit. Bylo to jako konstantní touhu v mé duši. Vrátil jsem se opět po roce a já jsem věděl, že v každé vlákno mého je, že to bylo místo, kam jsem patřil. Na poslední den mého pobytu jsem odcházel na pláži, když jsem narazil na některé lidi jsem se seznámil s. Povídali jsme si o jejich krásném ostrově, a řekl jsem jim tehdy a tam, že jsem že se vrátí k pobytu. Žena poznal naprostou jistotou (vzpomeňte si tato dvě slova), s nimiž jsem se v tomto prohlášení. Následující rok jsem udělal rychlý výlet na ostrov na jaře a na předávání selhal v mém autě. Za normálních podmínek by to způsobil mi velkým stresem, ale jsem si jistá, že existuje důvod, daleko za zřejmá u této jinak trápí event.Through pomoc přáteli jsem se zpátky a zdravé, a oni se staral, jak se mi opravit auto. Půjčil jsem si auto od mého bratra, že se nepoužívají, a chodil jsem normální rutina. Chcete-li jen trochu ustoupit asi čtyři roky Před touto jsem umístil pozemku jsem vlastnil na prodej. Majetek prostě nebude prodávat, tak jsem se rozhodla vzít si ho na trhu, což jsem okamžitě udělal. O dva týdny později jsem obdržela hovor z realitní kanceláře, který řekl, že někteří lidé, kteří chtěli majetku. Řekl jsem mu, kdyby chtěli, aby to bylo v pořádku, ale nebyl jsem ochoten jednat o ceně. Zavolal druhý den, aby mne informoval, že se zavázal platit požadovanou cenu a šla o činnosti péče o papírování a zprostředkování uzavření. Do té doby oprav na autě byla dokončena a byl jsem jít a zvednout to za dva týdny. To je evangelium mých přátel jsem zavřel na majetku den předtím, než jsem odjel na Island a už jsem jel s zkontrolovat v ruce. Věnujte pozornost je dnes stejně jako příběh odvíjí. Strávil jsem celý týden na koních v okolí ostrova vyhledávání na pozemku. Ceny byly strmé přinejmenším, a začal jsem se odradit. Osmý den, kdy jsem byl s jinou jízdu kolem ostrova a narazili na krásný malý dům sedí na kopci s nádherným výhledem na ocean.My přítele, který byl se mnou naléhala na mě zastavit a podívat se, a tak jsem to udělal. Prohlédli jsme si místa nad a viděl jsem, že má novou střechu a byl nedávno maloval a některé okna byla vyměněna. Když jsme přijeli zpátky domů z přátel jsme bydleli, které se zeptal, jestli jsem něco našel a řekl jsem jim o malý domek s vodou názory. Řekli mi, že to byl první místo, které někdy zůstali, když přišli na Ostrov. Řekli mi, abych se vrátit a získat telefonní číslo a tak jsem to udělal. Když jsem se vrátil s číslem, které mi podal telefon a řekl mi zavolat, a tak jsem to udělal. Já prostě nemohl uvěřit vlastním uším, když mi řekl, že požadovanou cenu. Řekl jsem jí chtěl udělat prohlídku domu a ona souhlasila, že její otec se sejdeme tam druhý den ráno. Na prohlídku domu I zjistil, že má nové vodní čerpadlo a tlakovou nádobu novou pec nové septického dobrý dobře a dům byl strukturálně zvuk. Také jsem zjistil, že bylo osm akrů pozemku s domem, a že majetku zahrnutého pobřeží frontage.I jen žena a zpět (co nervu) učinil nabídku na majetku. Zavolala patnáct minut později se protinabídky v přesnou částku, kterou jsem zjistila, budu platit. Příběh pokračuje v mysli, foukání synchronicita. Zapamatovat si moje vášeň? Zapamatovat si moje absolutní jistotu? To jsou věci, které reaguje na vesmír. Nesnažte se zjistit, jak se stane, budete jen dostat způsob, jak věci. Zaujměte své vášně a víme s jistotou a vesmír bude reagovat způsobem nemůžete ani imagine.To Vaše SuccessThe Island Outlaw

Článek Zdroj: Messaggiamo.Com

Translation by Google Translator

Related:

» Home Made Power Plant
» Singorama
» Criminal Check
» Home Made Energy

Webmaster si html kód
Přidejte tento článek do svých webových stránek se!

Webmaster Zašlete svůj článek
Ne nutná registrace! Vyplňte formulář a váš článek je v Messaggiamo.Com Adresář!

Add to Google RSS Feed See our mobile site See our desktop site Follow us on Twitter!

Odešlete vaše články na Messaggiamo.Com Adresář

Kategorie

Copyright 2006-2011 Messaggiamo.Com - Mapa stránek - Privacy - Webmaster předložit vaše články na Messaggiamo.Com Adresář [0.01]