English version
Bulgarian version

Co budu dělat, když jsem vyrůstal? říká 45 letá žena

Články RSS Feed

Vždycky jsem spíš záviděl lidem, kteří mají hořící povolání, věděli kariéry chtěli sledovat a šel na to. Pokud se, stejně jako já, jste nikdy vědět, co chcete dělat, v letech minulých a můžete letět ještě si vydělat na živobytí. Ale to, co? Jsem udělal dobře ve škole, a to bylo předpokládal, že půjdu na univerzitu. Nebyl jsem šťastný doma a chce se odstěhovat skončím opouštějí školu po 5. roce studovat stupně v hotelu a stravování Management ve Strathclyde Uni. I mé srdce nebyla nikdy skutečně v něm a já jsem vypadl po 1. roce, proti všem advice.I začal žít se svou tetou v severním Londýně a našla si práci v kiosku v trafice Strand Palace Hotel. Byl jsem velmi horlivý k návštěvě Řecka. Já bych velmi romantická představa o tom. Žádný z mých přátel byl zájem, takže to bylo buď jít sama, nebo vůbec ne. Zachránil jsem se z mé skromné mzdy a rezervované otevřené návrat na trenérovi do Athén v červnu 1978. Myslím, že to stojí ÃÆ'à ¢ â, ¬ Å ¡ÃƒÂ € SA, 25 liber return.I plánoval cestu dolů přes Peloponese a pak udělat nějaký ostrov poskakování. Nebyl jsem dojem Aténách, ale už zaplatili za 3-noční pobyt v hotelu tam. Cesta vlakem až do Kalamata v Peloponese bylo nádherné, úzkorozchodná železnice, vozy měly dřevěné kritizovaný míst. Byl jsem jen na turistický vlak. Pak jsem navštívil Kréta, Rhodos, Kos, a Kalmynos. Bylo to v mém dalším přístavu, Samos, že jsem poznala svého muže. Dělal své 2-leté vojenské služby. Přestože jsem si , že jsem si zamiloval, myslel jsem, bylo rozumné jste slyšeli všechny ty příběhy o svátcích romancí. Postačí k pobytu jsem byl zpátky v Samos několik měsíců později. Dopil vojenské služby těsně před Vánoci 1979 a my jsme se vzali v Glasgow v únoru 1980.We byl tak soustředěný na sebe, že je zrovna jsme neměli opravdu myslel až jakým způsobem, že budeme žít. Můj manžel studoval na námořní škole před jeho vojenské služby, ale nechtěli jsme ho jít a pracovat v obchodního loďstva. Nemohl ani pracovat, když poprvé přišel do Velké Británie, až do jeho pracovní povolení bylo seřazeno out.We rozhodnuto, že nejlepším způsobem, jak ušetřit až Peníze za vklad pro náš vlastní domov byl pro mě "live-in" práci jako hospodyně. Měli bychom mít k dispozici malý byt žít a mít prakticky žádné výdaje. Podařilo se nám stát, že za rok a že zachránil ÃÆ'à ¢ â, ¬ Å ¡ÃƒÂ € SA, 5000 liber, dost pro uložení na místo naše vlastní. Můj manžel měl nyní stálou práci v Hyde Park Hotel, abychom mohli požádat o mortgage.I pokračoval dědictví o podřadnou dočasných pracovních míst. V roce 1982 jsem byl stále naštvaný, a tak se zapsal do kurzu u sekretářky soukromé vysoké školy. Toto se vyplatilo, já jsem našel zaměstnání jako PA / sekretářka v kanceláři vydavatele. Trochu jsem věděl, ale to by být vrchol své kariéry až do současnosti. Pracoval jsem 32 a půl hodiny týdně, bylo přiměřeně placené, měl jsem kancelář junior dělat rutinní úkoly a práce byla velká legrace. Společnost zveřejnila 2 časopisy, jeden byl naturista časopis, zdravotnictví a účinnost, a další kulturistika magazine.However jsme žili v jednopokojový byt bez zahrady ve východním Londýně. Nemohli jsme si dovolit koupit něco většího, nebo ve více zdraví prospěšné oblasti. Jsme uvažovali o tom mít rodinu, takže když můj manžel viděl Gleneagles Hotel v reklamě Perthshire pro zaměstnance, my ale proč přejít do Skotska, by bydlení jistě mnohem levnější. Můj Manžel dostal práci v Gleneagles a odstěhoval se, takže mi prodat náš byt v Londýně. Žil v zaměstnancům ubytování v Gleneagles a začal dům hunting.He našel dům v Muthill, v blízkosti Crieff. Bylo to docela velké a tak jsem se rozhodl zkusit mou ruku na lůžko a snídani a my registrovaným agenturu, která zaslala německé děti se k Velké Británii zůstat s rodinou a dostávají lekce angličtiny. To byla zrovna bouřlivý úspěch. V 1986 jsem viděl inzerát, pro tazatele pro výzkum trhu a rozhodl se. Jsem udělala první průzkum v Pitlochry. Bylo to docela těžké v první, ale já jsem docela šťasten, že mimo a kolem, a chatování na spoustu různých people.However jsem zjistil, že jsem těhotná na podzim roku 1986 a když jsem šla na kontrolu jsem byl informován, že to byla dvojčata! Můj manžel byl v jeho 2. rok starší student na Stirling University. Mysleli jsme, že by bylo lepší, kdybychom mohli přesunout blíž Stirling, jak on potřeboval auto se dostat na vysokou školu a já bych se docela uvízl v obci s dvojitou děti. Náš dům v Muthill trvalo věky prodat, ale jsme se přestěhovali do Tullibody, v únoru 1988.In jaře jsem se vrátil k práci jako tazatele pro výzkum trhu. Je v dobře vybavené s rodinným životem, jak bych chodit do práce po večerech ao víkendech a my nemuseli platit za péči o děti. Jako chlapci vyrostl a měl školky místo, když byli 4, myslel jsem měla dělat něco lépe, než koncové kolem žádat plnou zátěž otázek. Viděl jsem míst financovaných z Evropského sociálního fondu pro ženy studovat v HNC Admin na místní škole. Byli dokonce nabídl bezplatné jesle míst. Byl jsem přemýšlel o návratu do univerzit a byla upozorněna, že by bylo jednodušší získat přístup, kdybych mohl doložit study.The poslední rok na vysoké škole bylo těžší, než jsem předpokládal, pak 4 roky na vysoké škole, studium na stupeň obchodních studií, bylo ještě těžší, a já jsem ještě dělal průzkum trhu většinou o víkendech. Teď jsem skoro myslel jsem že to bude headhunted do nejvyšší manažerské pozici, když jsem dokončila své studium, ale já si myslím, že bych mohl nalézt polo-slušné job.After rozhlížet trochu práci, jsem rozhodl, že se budu snažit začít moje vlastní podnikání. Chtěla jsem pracovat lokálně ve všední dny v průběhu dne. Věděl jsem, že existuje silná poptávka po místě pro domovní čistírny a myslel bych se pokusit vytvořit domácí úklidové služby. Opravdu můj výzkum bylo správné tam byla žádost a po pár kapek leták místně a několik osobních doporučení, jsem začal inzerovat na zaměstnance. Po roce a půl jsem měl 7 část úvazek. Nicméně to nebylo hladce, jsem dělal úklid každý den, a já tam vždycky musí být alespoň jeden zaměstnanec off. Kvalita začala klesat, pokud jsem byl vždy po ruce, aby bezva bič. Byl jsem téměř jakýchkoliv zisků a výdaje se kolem 30 hodin týdně jen úklid, nevadí mzdy. týdenní střídavé směny, leták kapky. Jsem si uvědomil, že si budu muset rozšířit, aby byla zisková, ale nemohla najít spolehlivé zaměstnance k udržování jejich kvality. Jsem dělala docela hodně práce, úklid pronajatého ubytování zaměstnanců, mezi nechá pro společnost, která se přemisťuje do oblasti Stirling. Byli s novou vlastní kancelář postavené pro ně. Office manager slovně mě ujistil, že budu mít smlouvu na čisté nové kanceláře. Myslel jsem, že to bude spása podnikání, jak jsem mohl snadno dohlížet na zaměstnance, zatímco na jednom místě. Logistiky čištění v domácnostech byly velmi komplikované. Nicméně smlouva nikdy přišel k uskutečnění. Office manager mi řekl, že mi do toho byl příliš malý, aby o smlouvě a její zástupce řekl, mi, že jsou ze zákona povinni vzít na čištění zhotovitele, že celá záležitost parku používá. Kdo ví, co je pravda, ale v podstatě jsem zůstal na holičkách. Rozhodl jsem se vzdát business.I driftoval zpět na výzkum trhu říkal jsem si, že bych prostě udělat zajímavější sociální průzkumných prací. Začal jsem se společnost, která jen o to sociální šetření a bylo mi řečeno, že byla spousta práce k dispozici. Myslím, že jsem měl cca 3 pracovních míst z nich více než 6 měsíců. Když jsem dělal průzkum pro ně sex v Perthu jsem narazil na další tazatele. Řekla mi, že firma pracovala pro měly být zahájeny velké sociální šetření, pokud stejné rodiny budou dotazováni každý rok na další 3 roky. Volal jsem Area Manager Druhý den jsme se porozumět si a všechno se zdálo být v pořádku. Po několika měsících oblast manažer požádal mě, abych se o místo zástupce. Věřte tomu nebo ne, jako náměstek ředitele jsem byl ještě placené hodiny. Vlastně jsem měl více zmatků, které byly podány méně peněz a mají méně pružnosti, než pracovat jako tazatele. Stále jsem musel jít ven pohovory a dostane večer domů na hromadu faxů a telefonní zprávy, když jsem chtěl relax.I trvala přibližně 6 měsíců jako zástupce. I racionalizovány, že jsem se snažil studovat, se snažil podporovat post, I Nebylo to ambiciózní a žádný zaměstnavatel zřejmě připraveni nabídnout mi slušnou práci, tak bych musel být realistické a stejně jako plod na tazatele. Dobře, která trvala zhruba rok poté oblast jeslí byl nucen odcházejí do důchodu na 65 let a nového manažera chtěl, abychom snížili své práci na výroční sociální šetření a nutí mě k tomu všechny ostatní druhy průzkumů mě nezajímá in.I byla drásající můj mozek na světě, co jsem chtěl udělat si vydělat kůry. Jsem začal přemýšlet, že bych chtěl začít cestovat podnikání. Byl to růst trhu, nebudu potřebovat žádné zaměstnance, a já jsem mohl pracovat z domova. Internet byl opravdu na chytání (to bylo 2002) a myslel jsem, že by mi dovolte, k zisku trhu expozice, a to i jako malá ryba. Také jsem si myslel, že by bylo skvělé pracovat v oblasti, ve které jsem měl velký osobní zájem. Podepsal jsem se s let jako dodavatel cestovní makléř v srpnu 2002.That bylo téměř před dvěma lety. Já jsem ještě pracoval jako tazatel výzkum trhu a podnikání pomalu roste. Bylo to pro mě pokračující dilema, zda se vzdát pohovory a jen se soustředit na podnikání. Na některých místech jsem si dělal průzkum trhu šest dní v týdnu, takže opravdu neměli moc času a energie věnovat podnikání. Nicméně jsem byl nenáviděla, aby se vzdal trvalého příjmu. Ve stejném duchu, když nebudu soustředit na podnikání pak už se to nikdy opravdu převzít off.My první obchod byl v Evropě a la carte. Myslel jsem, že tam byl mezeru na trhu, aby pomáhat lidem, kteří hledají něco jiného tradičního zájezdu, dát dohromady míru výlet do Evropy. Je možné to udělat sami na internetu, ale je to dost časově náročné. I domníval, že existuje významná menšina lidí, kteří by si trochu pomoci s plánováním a rezervace jejich trip.From dotazy jsem dostal jsem začala uvědomovat, že existuje poptávka po kulturních a aktivity Dovolená v Evropě. Sestra stránky, European Cultural & Activity Tours, byl zahájen v lednu 2003. May Cílem bylo vytvořit dobrý výběr dovolených nabízených malých specializovaných dodavatelů Europe.I mít se říci, že jsem obrovské štěstí, že jeden z mých synů, je opravdu dobrý v počítači. Má navržen své stránky a databáze. Můj druhý syn také mi pomohla s informační bulletiny a photos.I začaly brát více rezervací a minulý týden jsem měl svůj první opakovat zákazníka. Jsem se naučil hodně v posledních dvou letech se o IT, internetu a marketingu. Zkoušel jsem ruku na psaní článků pro websites.I měli nějaké zajímavé výlety se setkat s dodavateli a návštěvy oblastí, které jsem podporují. Pracoval jsem opravdu tvrdě, ale já jsem se opravdu zlobil se, že jsem se na celek, líbilo práce. Jsem propracovává k mým snem mít ziskové podnikání v oblasti najdu fascinující. Věřím, že jsem našel to, co chci udělat teď, že jsem vyrostla! Karen je cestovní konzultant a spisovatel, specializující se na cestu do Evropy. Ona má dvě stránky:

Článek Zdroj: Messaggiamo.Com

Translation by Google Translator

Related:

» Home Made Power Plant
» Singorama
» Criminal Check
» Home Made Energy

Webmaster si html kód
Přidejte tento článek do svých webových stránek se!

Webmaster Zašlete svůj článek
Ne nutná registrace! Vyplňte formulář a váš článek je v Messaggiamo.Com Adresář!

Add to Google RSS Feed See our mobile site See our desktop site Follow us on Twitter!

Odešlete vaše články na Messaggiamo.Com Adresář

Kategorie

Copyright 2006-2011 Messaggiamo.Com - Mapa stránek - Privacy - Webmaster předložit vaše články na Messaggiamo.Com Adresář [0.01]