English version
German version
Spanish version
French version
Italian version
Portuguese / Brazilian version
Dutch version
Greek version
Russian version
Japanese version
Korean version
Simplified Chinese version
Traditional Chinese version
Hindi version
Czech version
Slovak version
Bulgarian version
 

Google AdWords прави лесно

Google RSS Feed








много прост, стъпка по стъпка, пътна карта за AdWords Google успех.

С Салиху http://www.ebizstartups.com Ибрахим


Първи започна.
Целта на Google AdWords кампанията е да се превърне печалба. Независимо дали са материални или нематериални. Може би ви се иска да направи повече продажби от генерира насочен трафик или с повече посетители знак за Вашия Ezine, изтеглите безплатна или пробен софтуер, безплатен др Ebook В крайна сметка целта е да имат добра възвръщаемост на инвестициите (ROI)
.
обаче непосредствена цел на кампанията е да се
1. Имат висока чрез кликване (CTR)
2. и на ниска цена за клик (CPC).


тези два параметъра, заедно, сложете обява в добра позиция (типично за първото Шестото място) на страницата с резултати.
AdWords Google е за разлика от другите плати за клик търсачки, където най-високата цена получава най-високата позиция. Google иска да представи най-подходящите реклами, съвпадащи с ключови думи, генерирани тези реклами към търсещите. Така, че високо чрез кликване процент означава рекламата е от значение за търсещите дори ако КЗК е ниска.

Ако рекламата Ви се представя (Импресии) 1000 пъти и CTR е по-малко от 0,5% на броя на импресиите, рекламата Ви получава намалял с Google и в крайна сметка може да бъде прекратен. Ако рекламата се забавя можете да го редактирате и я стартирайте отново.

Така че тук е вашата дилема. За да се генерира приличен CTR имате нужда от добра позиция. За да получите добра позиция трябва популярна (конкурентни) ключова дума. Използването на популярни ключови думи означава, че ще има да наддават високи. Но вие искам ниска CPC в интервала от $ 0,05 до 0,10.

Какво да правя? Потърсете не толкова популярни ключови думи. Неясен ключови думи, които малко хора използват, за да търсите в своя сектор. Много малко рекламодателите ще използват тях също. Идентифицирайте много от тези ключови думи. Уверете се, че те са насочени. Добави всички неясни думи заедно. Това ще ви даде един добър списък, който ще създаде добра сума на импресии, CTR добри и по-нисък CPC.




търси добри и неясни думи

Използвайте ключови думи за да проверите за които понастоящем се използват ключови думи, свързани с ключови думи и алтернативни ключови думи. Можете да използвате инструмента на:

1. Overture инструмент http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/
2. Google инструмент http://adwords.google.com/select/main?and=keywordsandbox
3. Wordtracker в http://www.wordtracker.com
4. Espotting в http://www.espotting.com/popups/keywordgenbox.asp


Как да си останат неясни думи

Има различни начини да останат неясни ключови думи, свързани с вашата индустрия или дума за търсене.
1. Използвайте една дума с много ниска търсене Брой на инструмент Overture ключови думи за предложения. Това не са конкурентни ключови думи. Те често не са търсили за. Не забравяйте обаче, който се опитвате да се добавят всички неясни думи да направи голям списък с ключови думи.
2. Прибавям вариации на ключовите думи, генерирани по-горе. Например пазар пазари, маркетинг, маркетинг продаваеми.
3. Проверете вашия сайт регистър и рибата ключови думи търсачи вече използват, за да намерите вашия сайт или продукт. Вие ще бъдете изненадани от това, което хората тип в търсачките, за да намерите вашия сайт.
4. Използвайте синонимен речник и речник за проверка за алтернативни синоними думи. Можете да използвате повече от един вид речника. При проверка за смисъла на думи, вие често ще видите в описанието, алтернативни думи със същото значение като думата, която се проверява за.
5. Посъветвайте се с приятели, членове на семейството, какви думи, те ще използва при търсенето на вашия продукт или тема за вашия уеб сайт.

ЗАБЕЛЕЖКА: Винаги имайте предвид, че това, което ключовата дума инструменти ще ви дам, е една малка част от това, което милиони хора използват за в мрежата. Ключовата дума инструменти, увертюра, няма да ви даде тези думи, защото много малко броя броя на хората, да ги използват в даден момент или период.

Удобства Информацията е от Google да се постигне желаната CTR

(1) Точно съвпадение
(2) Съвпадение по фраза
(3) Широко съвпадение
(4) отрицателни ключови думи

Точно съвпадение: Да се определят ключовите думи за точно съвпадение, Сложете ги в скоби. Например, (ниша пазари). Така рекламата Ви ще се показват само ако? Пазарни ниши?, Без кавички, е търсила. Той няма да се появи за пазарна ниша. Това е много целенасочен начин за получаване на посетителите на вашия сайт. За съжаление, вие ще получите много малко импресии използва точната характеристика мача. Въпреки че честотата на кликване може да е висока.

как да го използвате

Използвайте точно съвпадение функция, когато сте наддават за конкурентни ключови думи. Поради малкия брой на импресиите съвпадение генерира, не много рекламодатели може да го използвате. Така експеримент и в същото време се опитват да намалят разходите за клик (CPC).
Съвпадение по фраза: Да се определят ключовите думи за фаза мач да ги включат в кавички. Например? Пазарни ниши?. Вашата реклама ще се появи, когато тези думи са търсили в търсачката. Също когато думите са добавени към тях. Пример,? Сграда пазарни ниши? или? пазарни ниши откритие?. Основните ключови думи, винаги ще се появяват в други, които ви го. Това е, пазарни ниши и не по пазарна ниша. Реклама няма да се появи за? ниша успешни пазари?. Фразата мач генерира много впечатления. Въпреки че не е насочена като съвпадение, то по-добре насочени, отколкото широко опция мач.

Как да използвате нея.

Това е функция, която ви най-вероятно ще се използва често. Изградете един добър списък с ключови думи. В примера пазарна ниша, вие няма да се появи ниша за търговци или пазарна ниша, така да включват тези и други, в списъка с ключови думи.
Една важна особеност трябва да използвате с вашия мач вариант фраза е отрицателна ключова дума. Това се обяснява по-долу. Отрицателните ключови думи, допринасят за ключовите думи по- насочена, като позволява Google да не ги добавите към вашия основен keywords.When ви определят като отрицателни ключови думи, Google няма да го добавите, когато използвате фрази или широко съвпадение. Ако не, Отрицателни ключови думи могат да направят своя ключови думи да има различно значение от това, което сте замислили. Например, една дума като безплатно. Ако не сте предлага нещо безплатно и свободно се добавя към вашия основен ключови думи, тогава кликвания към вашия сайт може да се губи и струва пари. Така че за определяне на свободното слово като отрицателна ключова дума ще направи Google не да го добавите към Вашите ключови думи

Широко съвпадение: широко съвпадение е стандартната настройка за Google AdWords и Вашия АД е автоматично показва за разширена среща, множествено число и други варианти. Така че не забравяйте да не забравяйте да го променя, когато започват кампания. Изборът на широк функция мач позволява Google да добави други думи към вашия основен ключови думи. Това прави тази функция, за да бъде най-добре насочени. Тя произвежда най-впечатления и може би най-CTR. Но благодарение на които не са целеви характер, могат да доведат до много ниски конверсии или възвръщаемост на инвестициите. Използвайки? Ниша пазари? Например в широко съвпадение, може да са рекламите показвани търси? намирането на пазарни ниши?,? пазарни ниши идеи? постигане на успех в търговията ниши? др ключовите думи ще излезе в много вариации в множествено число.

Как да го използвам.

да имат сериозен успех при използването на широко съвпадение, е необходимо:
(1) За изграждане на три и четири ключови фрази. Това ограничава броя на думи Google добавя към Вашите ключови думи фрази.
(2) Изграждане на добър и богат отрицателен списък с ключови думи.
(3) Използване на Google Инструмент за Предложение на ключови думи. Той ще ви покаже думи, които ще се появи с Вашите ключови думи. Това е разширени съвпадения.

Отрицателни ключови думи: Тази функция се използва за премахване на думи, които могат да бъдат добавени към основните ключови думи. Например, думата безплатно. Просто добавете един минус в пред думата (безплатно), за да го отрицателно, тази дума няма да бъдат добавени към Вашите ключови думи. Например, ако са ключовите думи? Ниша идеи?. Рекламите няма да се показва за безплатна ниша идеи?.
Това е изключително важно да се използва тази функция, така че да се елиминират нежеланите ключови думи, нежеланието значения и безцелно фрази, ключови думи.
Това също е важно, когато се занимават с продукти, произведени от деца. Вие ще трябва да премахване на порно думи, така че парите не се губи. Представете си един потребител търси за съдържание за пълнолетни и кликнете на вашия сайт. Използване на отрицателни ключови думи е един допълнителен начин на вземане на ключови думи по-целенасочени, когато използвате съвпадение по фраза или широки възможности мача.
Един инструмент, който можете да използвате, за да издирват отрицателни ключови думи е най-http://www.ebooksdeal.com/cgi-bin/keywordtool/keywordtool.cgi.





Как да се изгради една добра структура на кампанията:

Добра структура кампанията, която спестява много време и допринася изключително успешно AdWords кампания.

кампания една кампания Кампанията 2 3







РеклГрупа 1 РеклГрупа 2 РеклГрупа 3






Реклами Реклами 1 2 3 Реклами Реклами 4
Ключови думи ключови думи, ключови думи, ключови думи.



AdWords Google ви дава гъвкавост, за да тествате реклами толкова, колкото искате. Можете да изтривате реклами, които не са ви дава правото CPC, CTR или възвръщаемост на инвестициите. Създаване на повече реклами, за да заеме мястото на изтрити реклами. Тест толкова реклами, колкото искате , докато не постигнат желаните CTR или CPC.
Но вие може да направите това, ако кампанията Ви е правилно структуриран и определя и от самото начало.
Трябва да знаете какви реклами и в какви РеклГрупа (а), , свързани с какви ключови думи са ви дава необходимите резултати. И тези, които не са. Така че можете бързо да изтриете нежеланите реклами. На тази основа може да определени структура на вашата кампания, както е посочено по-горе. За Например, обяснява кампанията 1.
Старт тестване си голям списък с ключови думи, като ги разпределят между различните рекламни групи. Група ключови думи, които са:
1. тясно свързани в една рекламна група.
2. група ключови думи, които са силно конкурентни в друга рекламна група.
3. група ключови думи, които не са конкурентоспособни.
4. група ключови думи, които са в множествено число
5. група с ключови думи сгрешена думите др

Ако имате различни видове продукти с различни ключови думи, да създаде една рекламна група за всеки продукт. Това ви позволява да създавате реклами, специфични за ключови думи за всеки продукт. Така че, вие не са общи реклами, които се прилагат на всички ваши ключови думи.

Основната идея е да се групират своите ключови думи като ви харесат, така че да можете лесно да определят кои от тях дават необходимата резултати.

За всяка рекламна група можете да създадете различни реклами. За лесно управление, две или три реклами на РеклГрупа е наред. Използват две реклами на РеклГрупа. Можете да използвате един и същ набор от ключови думи, които са разпределени на РеклГрупа за реклама 1, 2, 3. Единствената разлика в обявите ще бъде заглавие и описание. В рекламите ниво можете да промените всяка реклама, която се представя под очакванията. изтриване и пишат нови реклами. Ако тя е ключовите думи, които се представят зле, изтриване, че РеклГрупа и да се създаде друга. Въпреки това, не влязат в навик за създаване и изтриване adgoups. Ако тест и след резултатите правилно в реклами ниво ще Не е необходимо да се заменят РеклГрупа след изтриването. Вашият резултат би трябвало да ви покаже, че ключовите думи за тази рекламна група, не са изгодни и не трябва да бъде използвано отново. След това изследване нови неясни думи, които можете да употреба.

Забележка: Ако използвате една и съща дума за повече от една рекламна група само една рекламна група ще бъдат показани във всяка точка във времето. Също така Google оптимизира реклами не на РеклГрупа основа на ключови думи основа. По-добре представящите се обяви получава показват по-често. Например,

дума:? Висок ток обувки?
реклами # 1 15%
CTR АД # 2 5% CTR

При високи обувки е петата търсене в рекламата # 1 показва по-често от рекламата # 2.

дума:? Ниски обувки петата?
реклами # 1 10% CTR
реклами # 2 20% CTR

При ниски обувки петата е търсил за реклама # 2 показва по-често от рекламата # 1.

Въпреки това, можете да изберете да премахнете тази функция за оптимизация, така че можете да пробвате всички реклами еднакво.



Постигането Вашите цели

(1) производство на най-добрите си впечатления. Трябва да представите своите реклами, за да прави търсещия (Гост). Това е важно, така че рекламите не се показват на грешен търсачи, като по този начин генериране на разточителното кликвания. За най-добри впечатления-
(I) Добрата изследвания
ключова дума (II) доброто отрицателни ключови думи
(III) използване съвпадение по фраза

(2) производство на най-добрите си CTR. В чрез кликване (CTR) е броят на рекламата си е кликнал върху сравнение с това колко пъти е разгледано, в проценти. Така че, ако от 100 импресии (мнения) Вашата реклама получава щракване веднъж, вашата CTR е 1%. За производството на най-добрите си CTR сложиш основните ключови думи в заглавието и описанието на рекламите си. Пример, ключова фраза е? Пазарни ниши?.

Заглавие: Открийте пазарни ниши
Описание: Изтегляне на софтуер за откриване на
пазарни ниши бързо.
URL: http://www.yourdomain.com/niche.html

Потребителят търсене на пазарни ниши ще бъдат незабавно насочи към вашето заглавие защото същите като това, което той търси. Заглавието улов на очите и на търсещия е изготвен, за да прочетете описание. Описанието също говори за пазарни ниши. Преди да знам it.click. и един много целеви посетител е отишло към вашия сайт. Този тип на ключови думи? заглавие? Описание стане най-добре насочените кликвания в Съвета кампания.

(3) постигане на най-добрите си възвръщаемост на инвестициите (ROI). За производството на най-добрите си възвръщаемост на инвестициите трябва да се прилагат на ключова дума? заглавие? Описание подход, описан по-горе. Това стана на търсещия на целевата си страница. В целевата страница е страницата си посетител ще види най-напред, след като щракнете върху Вашата реклама. Тази страница трябва да бъдат специфични за продукта, който продават или действието, което искате на търсещия да предприеме. Не изпращайте на търсещия към домашната страница, освен ако действието, което искате на търсещия да е там.
то така е ключова дума? заглавие? описание? целевата страница. Вие не искате на търсещия гледам целия сайт ви за това, което е описано в рекламата. Също така не попречи на търсещия с бавно зареждане страница.


(4) Постигането на най-добрите си цена на клик (CPC). Крайната цел на всеки рекламодател трябва да има минимална CPC като се поддържа добра рекламна позиция. Обикновено позиция 1-6. Въпреки че пише хубави и примамливи реклами е ключът към доброто CTR, като един добър списък с ключови думи е ключът към много целеви импресии. Комбинацията от тези две ще произвежда най-добрите си КЗК.

Съвети и трикове

(1) дума вариант. Ето няколко лесни начини за генериране на промените в ключовите думи.

(и) прави думи множествено число. Пример, пазарна ниша в ниша пазари.
(II) Добавянето на ING да глагол думи. Пример, пазар за търговия.
(III) Добавяне на НЛП. Пример, пазар за маркетинг.
(IV) добавяне или. Пример, за да инвестират инвеститор.
(V) Добавяне среда. Пример, да инвестират за инвестиции
(VI) Добавяне -. Пример за електронен бизнес, електронен бизнес.
(VII) се комбинира и отделяне на думи. Пример, уеб сайт, за да уебсайт.
(VIII) Обща правописни грешки. Пример, успешна за успешното
(IX) обмен на думи. Пример, пазарна ниша за търговия ниша.
(X) Замяна на думи. Пример, маркетинг ниша за търговия сегмент.
(XI) Използвайте американски и английски правопис. Пример, жизнен и енергичен.

Използвайте тези навсякъде, че е възможно в ключовите си думи или ключова фраза.

(2) променям рекламно копие: Вашите обяви привличането на достатъчно кликвания? . Ето няколко начина, които можете да използвате за генериране на идеи за по-голяма реклама CTR.
(и) изследване на рекламите на конкурентите ви. Проучване пътя заглавието и описанията са писмен.
(II) изглежда най-редовните Страници, когато пишете в своите ключови думи в Google за търсене на двигателя. Проучване на описанието и заглавието на сайтове, които ще излезе.
(III) използват много специфични думи като изтегляне, свободна, съдебен процес и т.н., ако това е свързано с кампанията си.
(IV) включва и цената на продукта си, ако знаете, че тя има сравнително предимство.
(V) подчертават ползите за потребителите в рекламите си.
(VI) напишеш вашата реклама в най-добрия възможен начин. Не, първо, да се ограничи броя на думите разрешени. Когато сте доволни след това се опитайте да го сведе до няколко думи позволи на ред.

(3) Проследяване: проследяване на резултатите от кампанията е на път най-важният аспект на вашия AdWords кампания след изграждането на голям списък с ключови думи. Проследяване помага да се посочи къде си Кампанията е позиция, с добро или лошо. Трябва внимателно да следват впечатленията си, КЗК, позиция, и т.н. Всички те са налични в доклада на експертната група на AdWords интерфейс.





GOOGLE ADWORDS SCENERIOS

Има различни ситуации, ще се окажете като опит за постигане и поддържане на печеливша кампания в AdWords. Понякога, вие ще откриете, че коригиране на някои параметри може да се подобри или да влоши вашата кампания. Номерът е да се тестват. Не се страхувайте да се тестват. Тя е само чрез изследване, че наистина може да се да се разбере как работи и AdWords след това капитанът.

Нека да разгледаме някои случаи можем да се намираме в по време на движение Нашите AdWords кампания.

1. LOW IMPRESIONS и ниска CTR.
(а) Това може да се случи, когато са само началото си AdWords кампания. Вероятно сте не четат достатъчно за Google AdWords програмата, преди изготвянето на кампанията си.
(б) Също така тя може да бъде, че не сте направили своя ключови думи изследователски много добре. Може да се използва ключови думи, които хората едва ли търсите.
(в) може също така да бъде, че дневният Ви бюджет е толкова нисък, че не биха искали да надвишат бюджета си. Така рекламата Ви е представени много малко пъти.
решение;
I. Задайте дневен бюджет високи. Не се притеснявайте. Google не ще изчерпи дневния си бюджет. Ако дневният Ви бюджет е по-до $ 100 за пример. Ще се разходите около $ 10 на ден. Или, ако го определя на $ 20 можете да се разходите $ 5 до 7 $ на ден. Създаване на дневен високо бюджета ви дава достатъчно много данни, за да анализира вашата кампания. Впечатленията си, ще бъде висок. CTR ще бъде високо твърде Ако рекламата Ви е добре написана.
II. Обезумяване и изследвания на подходящи ключови думи. Използвайте наличните изследвания ключови думи инструменти, за да знам кои ключови думи търсачи използвате, за да намерят вашия сайт.
III. Напиши добри реклами, които следват по ключови думи-заглавие описание приземяване формула страницата. Това ще увеличи честотата на кликване и конверсия.

2. ВИСОКО впечатление, но ниска CTR

Това е положението нови Google AdWords рекламодателите да се намират. Тук ще се опита да конвертирате-голямата част от впечатленията си за кликвания. Можете да направите това по два начина.
I. Увеличение на разходите си за клик (CPC). Увеличението на КЗК места Вашата реклама във високо положение, което от своя страна генерира високи впечатления. Това ще увеличи разходите за кампанията си значително. Ако преобразуване не е достатъчно добър може да бъде пуснат губи кампания.
II. Напиши по-добре рекламите с ключова дума-заглавие описание-целевата страница формула. Търсачката ще е по-вероятно да успее да осъществи от резултатите от търсенето да кликнете върху рекламата Ви. Това увеличава честотата на кликване.
ЗАБЕЛЕЖКА: Ако имате една ключова дума, която генерира високо импресии, но ниска CTR, е препоръчително да го изтриете. Но ако ключовата дума е важна и свързани с вашия продукт или услуга можете да създадете една рекламна група за тази ключови думи, както и създаване на реклами за него. След тест и да видим коя реклама е производство на желаната CTR. Нещо повече, изтриване неефективните ключови думи е като изтриване на вашето минало добре. Така че, новата РеклГрупа ще не бъде възпрепятствана.

Също така, не е добре да оставите ключови думи, които не генерират импресии. Изтрийте ги. Въпреки че Google няма да ви санкционира за тези ключови думи, докато впечатленията са достигнали 1000, ниски впечатленията генериране на ключови думи ще възпрепятстват ключови думи, които се представят добре. Това е така, тъй като Google AdWords система бюджети за всички ключови думи и ако дневният Ви бюджет е нисък, ключовите думи, включително фактическите такива, ще бъдат показани по-рядко. Системата няма да надвишават дневния си бюджет.
Най-долу ред; Използвайте по-малко ключови думи за нисък дневен бюджет.



3. ВИСОКО впечатление, висока ЧнК, генерирани от високо КЗК.

Всеки рекламодател иска висока CTR с нисък CPC. Обикновено в диапазона от $ 0.05 до $ 0.10 за клик. Но в отрасли, където има са тежки играчи със скъпи ключови думи, високо КЗК може да бъде от порядъка на деня. Как ще се конкурират за малкия бизнес в ситуация като тази?

1. Отново отговорът е по ключова дума изследвания. Обширна, по-задълбочено изследване ще ви осигури с неясен ключови думи, които малко хора са открили.
2. Друг начин да се състезават, е да се знае колко посетители е на стойност за вас. Трябва да имаш добра Обменният курс на вашия сайт.
Ако например

Кликване е $ 1 и ви се превръщат в сайта си на 5% конверсия курс. Това означава, на всеки 100 $ изразходвани 5 посетители купи продукт. За да достигне равновесие (т.е., не носят никаква печалба без загуба) на вашия продукт трябва да има разлика (печалба) от $ 100 / 5 кликвания = $ 20.
Така че, ако всеки един продукт е с печалба от $ 20 в началото на себестойността, за всеки $ 100 изразходвани ще възстановят $ 100. Нещо по-малко от $ 20 марж ще доведе до загуба за вас. И нищо по-високи от $ 20 означава печалба в кампанията си.
Въпреки това, поради колебания в позицията на рекламата, CTR, конверсия ставка, конкурентни ценови предложения от други рекламодатели, е препоръчително да се гарантира, че посетителите на стойност или кликнете стойност е такава, че печалбата за всяка стока е достатъчно висока, за да се позволи на тези колебания. За пример, 35 $ до $ 40 марж би било добре. Трябва да подчертая, че това зависи от вашия продукт, промишлеността, конкуренти и т.н. Пример за това е да предостави обща представа за това какво да правя.

ВИСОКО впечатление и висока CTR с нисък CPC.

Това е мечтата на всеки рекламодател. Постигането на това изисква много усилена работа и тестване. Google AdWords е уникален с това, вашите реклами в онлайн незабавно. Това ви позволява да тест рекламите си толкова, колкото искате. Когато не сте доволни, пишат нови реклами. Можете също да зададете ЦнК за кампанията, както и за отделни ключови думи.
Един трик можете да използвате, за да се постигне това, е да първоначално определения дневния си бюджет високо, високо КЗК, и да пишат добри реклами. Това ще позицията на рекламата и, 1 до 6 позиция. След като сте постигнали добър CTR (4% до 7%) постепенно намали КЗК като се запазва високо дневен бюджет. Винаги помнете, че високо впечатление и CTR ще получи висока позиция, дори ако си КЗК е ниска в сравнение с конкурентите си

ВИСОКО впечатление, HIGH CTR, CPC LOW но ниските курсове.

В ситуация като тази, ниска конверсия се дължи на няколко фактора

1. Лош или неправилно целевата страница. Целевата Ви страница трябва да са пряко свързани с вашата реклама. Не позволявайте на посетителя за търсене на информация, която го доведе до вашия сайт. Използвайте ключови думи-заглавие описание приземяване формула страницата. За това как да се създаде на целевата страница, която конвертира много добре отидете на http://www.wilsonweb.com/isalihu2001

2. Ключовите думи, които произвеждат висококачествени отпечатъци, висока CTR, но не са точно свързани с целевата страница. Има някои ключови думи, които са тясно свързани, но имат различно значение. Например, ключовата дума фраза? уеб страници?. Вашето заглавие и описание може да бъде за софтуер, който изгражда уеб страници. Но на търсещия търси как да се пишат уеб страници, които продават. Това води до много кликвания за вашия сайт с много малко реализации.
Затова трябва да направите своя дял, както и описание, както и ясни и възможно най-пряко. Това оставя на търсещия никакви съмнения за това, което е на целевата страница.

ДОБРИ Позицията на рекламата.

добра позиция "АД е от 1 до 6 позиция. Една добра рекламна позиция се получава от наличието на високи впечатления и висока CTR.

средна рекламна позиция

Това е обикновено между 7-и до 10-та позиция. По-висока позиция се постигне или увеличаване на офертата си, или писмена форма по-добре рекламите по-високи CTR

резюме

1. Изследването на ключови думи. Много важно. Здравата основа на Вашата AdWords кампания.
2. Добра структура на кампанията, както е посочено по-горе.
3. Напиши добро заглавие, описание с подходящи ключови думи в тях.
4. Следвайте думи-заглавие описание-целевата страница формула
5. И тест, тест и тест. Проследяване на резултатите си ефективно.



Този свободен доклад е от Салиху Ибрахим.
Авторът е работил онлайн от 2000 г. насам. Докладът се основава на година на автора на интензивно Google Adwords кампания опит. За набляга повече статии за дома идеи база бизнес, проверете неговия уебсайт на http://www.ebizstartups.com или можете да се абонирате за двумесечния си бюлетин BIZWISE като изпратите празен имейл, за да се абонирате като bizwise@ebizstartups.com с този въпрос.



















За автора:
Този свободен доклад е от Салиху сайта си в http://www.ebizstartups.comOR Можете да се абонирате за двумесечния си бюлетин BIZWISE като изпратите празен имейл, за да

Член Източник: Messaggiamo.Com

Translation by Google Translator





Related:

» Legit Online Jobs
» Wholesale Suppliers
» The Evolution in Anti-Spyware
» Automated Money Machine On eBay


уебмастъра Вземи Html кодекс
Добави тази статия на вашия сайт сега!

уебмастъра Подайте членове
Не е необходима регистрация! Попълнете формата и статията ви е в Messaggiamo.Com директория!

Add to Google RSS Feed See our mobile site See our desktop site Follow us on Twitter!

Подайте членове на Messaggiamo.Com директория

Категории


Авторско право 2006-2011 Messaggiamo.Com - Карта на сайта - Privacy - уебмастъра представят вашите статии за Messaggiamo.Com директория [0.01]
Hosting by webhosting24.com
Dedicated servers sponsored by server24.eu